Takhle nikdy nezhubnu

TAKHLE NIKDY NEZHUBNU

Když dáte komukoliv na ulici jednoduchou otázku jak zhubnout, dostanete pravděpodobně jednoduchou odpověď: „Míň jíst a začít cvičit.“

Přesně.

Ale možná ani nejíte hodně, možná jíte i zdravě a pravidelně cvičíte, ale i tak ta malá „pneumatika“ kolem bříška se drží a drží. Potvora. Možná se na sebe i zlobíte a říkáte si, že jste ztracený případ a tak nemáte ani nejmenší chuť se zase „zbytečně“ hýbat.

Možná ale stačí pouze pár malých změn a jde to. Ale pozor na pár zažitých postojů a výmluv těch, kdo nehubnou:

  • ACH TY GENY

Když se nám nedaří, vždy za to někdo může. Tak jako geny. Proč někdo může jíst všechno a pořád a nepřibere. A my přibereme, jenom se na jídlo podíváme? Je dokázáno, že geny jsou zodpovědny za obezitu jenom z 30 %, zbytek je na nás. Takže zhubnout může každý.

Je na čase se přestat vymlouvat na geny a prostě začít konat. Dokázalo to již XY lidí před vámi, tak teď je řada na VÁS.

  • NENÍ ČAS NA CVIČENÍ

Většina lidí nikdy pravidelně necvičila. S přibývajícím věkem a rostoucím bříškem hledáme příčinu ve zpomaleném metabolismu. Pravdou ale je, že se prostě o sebe nestaráme. Pravidelný pohyb potřebujeme, aby jsme si udrželi svalovou hmotu. Cvičení nám zaručí, že kalorie, které spotřebujeme, tělo použije na obnovu svalů a neuloží ve formě tukových polštářků.

Nejenže bez svalů je náš metabolismus pomalejší, ale snižuje se postupně hladina hormonů štítné žlázy.

Čím čistější potraviny jíme a čím více se hýbeme, tím je lepší naše hormonální rovnováha, náš metabolismus zůstavá zdravější.

Pohyb naše tělo potřebuje stejně jako vodu a kyslík.

Najděte si prosím čas na cvičení, hýbejte se. Neseďte celý den.

  • TEĎ NE, DRŽÍM DIETU (ZASE)

Těch, kdo drželi v životě „dietu“ je 3-krát více, než těch, kdo ji nedrželi nikdy. To, že pohyb kil nahoru a dolu je značně frustrující, ale také každý další pokus o úpravu váhy je těžší a zdá se beznadějnější. Šidíme pak tělo o kvalitní makro a mikroživiny a kvalitní tuky a můžeme mu značně ublížit.

Jednou navždy je potřeba udělat zásadní a v podstatě jednoduché a trvalé změny ve stravování.

  • PRÁCE A ZASE PRÁCE

Stres je to, co může rozhodit naše hormony, a tak postupně má za následek rezistenci leptinu, inzulinu a ….. výsledkem je, že přibíráme. Navíc k tomu rychlé a většinou nekvalitní jídlo  přes den, málo pohybu, pozdní večeře.

Je vážně vaše práce důležitější než vaše zdraví?

  • JEŠTĚ DNES NAPOSLEDY A PŘÍŠTĚ UŽ…..

Potřebujeme rychle nakoupit „hotové“ potraviny, a hlavně aby dlouho vydržely…

Výsledkem naší pohodlnosti je někdy i nákup potravin (polotovarů) s trvanlivostí i dva roky. A právě z těch přednostně přibíráme.

A přitom příroda je tak dokonalá:

zelenina, ovoce, ořechy, bylinky, luštěniny, kvalitní masa, ryby.

Naučme se koukat na původ a složení potravin, než je vložíme do košíku.

I naše babičky vařily a říkaly: „Někdy méně je prostě více“.

Udělejte i Vy krok na cestu pro svoje zdravější, štíhlejší a vitálnější tělo. Stačí začít, a možná budete výsledky mile překvapeni.
Ráda budu Vaším průvodcem třeba také prostřednictvím ONLINE KURZU HUBNUTÍ:
„32 dní RESTARTU pro vaši Dokonalou postavu. Jídlem.“

dokonala_postava_metabolic_riccota_8952F

 

 

Monika Hemerová
Je profesionální výživový poradce. Vystudovala biochemii a mikrobiologii. Majitelka Studia MODELACE. Fitness pro ženy Studio MODELACE založila v roce 2002. Zároveň provozuje soukromou výživovou poradnu v Praze, Poděbradech a Kolíně. Její vášní je od roku 2009 také poradenství v programu METABOLIC balance® - šetrná cesta změnit svoje stravovací návyky tak, že se již NIKDY nebudete mít potřebu vracet ke starému, nezdravému způsobu stravování a životnímu stylu. Autorka online kurzu hubnutí RESTART pro vaši dokonalou postavu>>
Propaguje komplexní přístup ke zdraví a svá doporučení zakládá na nových vědeckých poznatcích a vlastních zkušenostech.
Něco více o ní najdete zde>>
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.